Apleistos buhalterijos tvarkymas
Apleista buhalterija – ne problema! Kad ir kokios būtų priežastys nulėmusios netvarkingą buhalteriją, CFO Team mielai padės ir sutvarkys įmonės apleistą buhalteriją bei pakonsultuosime, kad ši problema neįvyktų ateityje, kad Jūsų įmonės apskaita būtų visada tvarkinga.
Ko reikia apskaitos sutvarkymui?
Jums tereikia:
CFO Team specialistas susipažins su Jūsų situacija, ją įvertins ir pateiks pasiūlymą apleistos buhalterijos sutvarkymui.
Į apleistos buhalterijos tvarkymo paslaugas įeina:
- banko išrašo ir sąskaitų sutikrinimas;
- finansinių ataskaitų paruošimas ir pateikimas;
- mokesčių apskaičiavimas;
- konsultacija dėl tvarkingos apskaitos vedimo;
- papildomos sutartos paslaugos.
Apleistos buhalterijos tvarkymo kaina priklauso nuo Jūsų apskaitos dokumentų kiekio bei tvarkomo laikotarpio.
Tvarkinga buhalterija – kelias į verslo sėkmę
Tvarkinga buhalterija, tai buhalterija, kuri vykdoma nuolat, surenkant ir pateikiant savo finansų apskaitos specialistui (buhalteriui) visus dokumentus laiku, t.y. tą patį mėnesį. Tokia apskaita gali užtikrinti:
Domina ši paslauga?
Atsakysime į visus Jūsų klausimus ir pateiksime geriausią pasiūlymą!
- teisingų ataskaitų pateikimą laiku finansinėms institucijoms,
- galimybę nuolat sekti vykdomo verslo finansinę būklę, išvengti nuostolių,
- nesudėtingą stebėjimą kiek esama situacija atitinka sudarytą biudžetą,
- mažesnes išlaidas apskaitos tvarkymui.
CFO Team specialistai pasiruošę Jums suteikti profesionalias finansų apskaitos paslaugas, kurios leis Jums pamiršti netvarkingą apskaitą ir kontroliuoti Jūsų verslo finansų srautus.
Apleista buhalterija – palikite šį rūpesti CFO Tems specialistams!